حامدحامد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

من و داداشم

سرما خوردگي

1391/7/10 16:32
نویسنده : آبجی مژده
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ديروز صبح كه پا شدم يه كوچولو فيرفير ميكردم مامانم فهميد كه سرما خوردمشکلک های محمدشکلک های محمد. ظهر (آپشه) ببخشيد كه عطسه كردم (آپشه )بدتر شدم تازه صدام هم گرفته بود. عصر همراه با بابام و مامانم رفتيم دكتر شکلک هلی جالب محمد .دكتر آقاي دكتر منو معاينه كرد و بعد چند تا دارو داد. شب كه  تب كردم شکلک های جالب محمدشکلک های جالب محمدشکلک های جالب محمد ولي وقتي دارو خوردم بهتر شدم امروز هم حالم بهتره .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان محمد معین
10 مهر 91 16:45
آخی عزیزم مواظب خودت باش, انشالا هر چه زودتر خوب خوب میشی
مریم--------❤
10 مهر 91 18:37
خدا رو شکر که بهتر شدی عزیزم
مرجان مامان فرشته ها
15 مهر 91 16:33
الهی خاله چرا مریض شدی
مراقب خودت باش گلم
راستی من لینکت کردمااااااااا


خيلي ممنون من هم به شما لينك ميدم

ژاله
3 آبان 91 15:29
مژده جون خوبی


مرسي ممنون