حامدحامد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

من و داداشم

كنترل تلويزيون

1391/6/23 15:52
نویسنده : آبجی مژده
480 بازدید
اشتراک گذاری

١ ماه پيش كنترل تلويزيون به وسيله ي آقا حامد گم شد مامانم 20هزار تومن براي هر كي كه كنترلا پيدا كنه جايزه گذاشت هر كي يه جارا گفت يكي گفت تو باغچه يكي گفت پشت مبلا و .......................... خلاصه ديگه بي خيال كنترل شديم يك ماهي هم بدون كنترل گذرونديم تا اينكه چن روز پيشا نشسته بودم پهلوي ميز تلويزيون و به ويديو وز ميرفتم كه ديديم يه چيز سياهي اون ته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! كشيدمش بيرون ديدم كنترله خيلي تعجب كردم وقتي ديدم كنترل تو ويديو بود سريع به مامانم گفتم 20هزار تومنا گرفتم.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد معین
23 شهریور 91 17:26
عزیزم لینکیدمت
مامان محمد معین
2 مهر 91 18:02
عزیزم ممنون که سر زده بودی, روی داداشی رو ببوس
بنفشه
4 آبان 91 16:47
سلام منم متولد 1378 هستم . چه ماجرای باحالی . من توی اونیکی وبتونم نظر دادم .