حامدحامد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

من و داداشم

نقاشی با ماست

1391/7/7 16:56
نویسنده : آبجی مژده
530 بازدید
اشتراک گذاری

حامد جون ماست خیلی دوست داره وقتی ماست براش میاریم کمی از اونو می خوره بقیه ی ماستا هم صرف هنر های حامد جون میشه که یکی از اونا نقاشی روی شیشه و درو دیوار هست .....                

ولی آقا حامد یه هنرمند عالیه که نقاشی هایی که می کشه قشنگه فکر کنم حامد در آینده هنرمند بشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ماست

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان 2بهونه قشنگ زندگی
6 آبان 91 12:15
خییییییییییییییییییییییییییلی با مزه اس خوبه که ماست میخوره دختر من از لبنیات وحشت داره حتی بستنی
dada
22 خرداد 92 20:31
سلام مژده جون واقعا حامد هنرمنده .من می خواستم رمز سایت و بهم بگی. اما من روم نشد بهم بگی.