حامدحامد، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

من و داداشم

دست نوشته هاي حامد

1391/8/11 9:59
نویسنده : آبجی مژده
650 بازدید
اشتراک گذاری

اينا دست نوشته هاي حامد هست كه براي شما دوست عزيز گذاشته 

 

رزذ ط  ظظكككككهتنذاللللللئئ ئوبيلبيل للئل يييسمنو.ائ ائئللدببلدبيذيسسزششززززززززززززززززززززززززززززززززرم/انناواو لئ لز زئتللللللللللللللللللذذذننننننننننناااااااااششيتتتتتتت

و اما ترجمه ي اين دست نوشته ها

 

سلام به همه ي دوستاي گلم از همه ي كساني كه به وبلاگم سر ميزنن ونظر ميدن ممنونم منتظر نظرات شما هستم . دوستون دارم .

حامد

 

1

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بنفشه
13 آبان 91 23:18
سلام . مرسی که نظر دادی به اون یکی وبتم نظر دادم . من یه وب جدید درست کردم اگه دوس داشتی یه سر بزن و نظر بده . ممنون داداشتم از قول من ببوس
بنفشه
19 آبان 91 18:07
حامد جون می بوسمت عزیزم . دست مژده جونم درد نکنه که این وبو واست درست کرده .
مریم--------❤
29 آذر 91 13:41
من امشب دارم می رم، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم... منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش... از طرف پاییز - یلدا مبارک
الهه
15 بهمن 91 18:28
حامد جونم قدر این خواهرتو بدون ببین چقدر ناز که برات نشسته وب درست کرده به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم منم اصفهانم
مامان محمد معین
3 اسفند 91 0:41
عزیزم ممنون که سر زده بودی از روی حامد کوچولو هم ببوس